Przyszłość puka do bram

bramy-kraty-automatyka

Bramy Garażowe


Bramy BIG TOR ISO 40 G, przeznaczone są głównie do garaży ogrzewanych. Płat bramy to dwuścienne segmenty o wysokościach 500 mm i/lub 600 mm izolacją: ściany segmentów z blachy stalowej i cynkowej i powlekane obustronnie poliestrem w kolorach białym RAL 9016lub brązowym RAL 8014. Grubość segmentów bramy 40 mm. Segmenty usztywnione są przetłoczniami. Wyrównoważenie masy bram sprężynami skrętnymi. Nylonowe rolki toczone na łożyskach kulkowych. Zawiasowe połączenia segmentów. Konstrukcja nośna stalowa cynkowana. Zamek patentowy sprzężony z wewnętrznym ryglem zamykającym. Pochwyt ręczny. Wykonania opcjonalne: szyby akrylowe podwójne owalne lub prostokątne w ramach tworzywa, drzwi boczne dla pieszych, napęd elektryczny, automatyka sterująca, kolorystyka bramy wg katalogu barw RAL.

Bramy segmentowe ISO 40G mogą być ozdobą Twojego domostwa. Izolowane bramy garażowe są doskonale wkomponowane w architekturę XXI wieku, indywidualne dostosowane do oczekiwań i potrzeb.

Segmenty płata bramy o ukształtowaniu kasetonowym SK lub rowkowanym SD z rysunkiem słojów drewna z zewnątrz (wewnątrz faktura stucco rowkowana) tworzą z fasadą posesji jednolitą całość architektoniczną. Sprężyny skrętne wyrownóważające masę własną bram pozwalają na ich uruchamianie i wodzenie podsufitowe przy użyciu minimalnej energii niezależnie od rodzaju napędu.

Bramy garażowe cechuje dźwiękochłonność i wysoka izolacyjność cieplna-współczynnik przenikania ciepła dla powłoki wynosi 0,57 W/m2K. Ograniczenia strat cieplnych gwarantuje dwuścienna konstrukcja segmentów pokrytych blachą stalową wypełniona bezfreonowa nieszkodliwą dla środowiska pianką poliuretanową oraz dookolne i międzysegmentowe uszczelnienia. Okucia bram zabezpieczone są antykorozyjnie cynkowaniem, a poszycia segmentów powłoką poliestrową. Segmentowy płat bramy wyróżnia się stabilnością oraz cichobieżnością.

Zgodnie z europejskimi wymaganiami bezpieczeństwa bramy BIG TOR ISO 40G zabezpieczane są przed niekontrolowanym ruchem opadania płata bramy w przypadku pęknięcia którejkolwiek sprężyny wyrównoważającej. Dla masy płata ponad 100 kg stosuje się specjalne urządzenie wychwytowe (Atest TUV/BG nr 01020:2001) blokujące wał. Specjalne ukształtowanie segmentów, chroni palce poprzez szczelne zawiasowe zachodzenie na siebie krawędzi segmentów bramy. Zagrożenie zahaczeniem czy pochwyceniem nie istnieje dzięki mocowaniu stalowych lin nośnych w wewnętrznym obszarze szyn prowadzących płat bramy. Liny nośne o udźwigu wielokrotnie przekraczającym masę płata bramy zabezpieczają przed groźbą ich zerwania. Spełnione są wymogi higieniczne określone przeznaczeniem bram (Atest PZH nr HK/B/1039/01/99:1999).


BRAMY Z WAŁEM PRZEDNIM

Bramy G175 z wałem przednim to optymalna oferta dla budownictwa indywidualnego. Wbudowanie tych bram wymaga powierzchni montażowych po bokach o wymiarze 70 mm, a na górze w nadprożu o wymiarze co najmniej 175 mm. Obszar wymiarowy bram określony jest masą płata nie przekraczającą 195 kg. Bramy obsługiwane ręcznie mają wysokość przejazdu pomniejszoną o 70 mm w stosunku do wysokości światła otworu H. Dla napędów elektrycznych wysokość przejazdu W równa się wysokości światła otworu H.

BRAMY Z WAŁEM TYLNYM (OPCJA)

Bramy G70 z wałem tylnym (opcja) charakteryzują się zwartością konstrukcyjną, która zezwala na ich wbudowanie w bardzo ograniczone powierzchnie. Dla bram obsługiwanych ręcznie wymiar powierzchni montażowej po bokach i w nadprożu wynosi zaledwie 70 mm. Napędy elektryczne wymagają w nadprożu powierzchni o wymiarze 100 mm. Obszar wymiarowy bram wynika z ograniczenia masy płata segmentowego do 100 kg. Bramy ręcznie obsługiwane charakteryzuje wysokość przejazdu o 70 mm mniejsza od wysokości światła otworu H. Dla napędów elektrycznych wysokość przejazdu W odpowiada wysokości światła otworu H.



Polityka prywatności | Warunki użytkowania|Kontakt